Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av REALISTISKA NYHETER - 23 augusti 2009 08:00


Natten till söndag rapporterades ovanligt många spårvagnsdödsfall i Göteborg. Orsaken tycks ha varit en vild zombie som med sitt kraftfulla anus fes flera medresenärer till döds under en färd med 3:ans spårvagn.
Lars Olsson, 63, är en av överlevarna och berättar exklusivt för Realistiska Nyheter om händelsen:
- Jag satt och smekte mitt lår när jag plötsligt hörde en enorm smäll från mittenvagnen. Trots rädsla för vad som kunnat ske tog nyfikenheten över och jag kikade försiktigt in vagnen framför mig. Jag såg flera livlösa kroppar på golvet och på ett säte satt en zombie med ett konvulserande rövhål. En del passagerare hade hunnit ta på sig munskydd och blev därmed immuna mot gaserna. Som tur var hann jag ta en bild på zombien innan han försvann vid Kaptensgatan.


Zombien har ännu inte gripits.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards